Thursday, May 26, 2011

Doa Banyakkan Susu

Semenjak dua menjak ni, aku punya production tak semeriah mana.. tak sure la sbb apa.. maybe cik N aku sakit kot... tu yg susu merajuk nak kuar tu.. huhu... Harap2 tak lama la... aku saje google2 cr doa utk bykkan susu.. aku jumpa doa ni.. dipetik dr Surah Al-Baqarah ayat 60. Diharap sama2 la kita mengamalkannya.. semoga dimurahkan rezeki anak utk dpt menikmati susu terbaik di dunia ni...


Dan (ingatlah) ketika Nabi Musa memohon supaya diberi air kepada kaumnya, maka Kami berfirman, "Pukullah batu itu dengan tongkatmu", (ia pun memukulnya), lalu terpancutlah dari batu itudua belas mata air sesungguhnya tiap-tiap satu puak (di antara mereka) telah mengetahui tempat minumnya masing-masing. (Dan Kami berfirman) : " Makanlah dan minumlah kamu dari rezeki Allah itu, dan janganlah kamu merebakkan bencana kerosakan di muka bumi".

1 comment:

dunia nutrisi said...

Salam,

Saya nak share entry di blog saya tentang petua banyakkan susu ibu. Sudi-sudila singgah ye....

http://dunianutrisi.blogspot.com/2013/04/petua-terhebat-banyakkan-susu-ibu.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...