Sunday, December 11, 2011

Kimi masuk wad lg: Part 1

Kimi bertandang lg ke wad hospital. Kali ni di KPJ Selangor... Kisahnyer bermula di sini....

8/12/11 : kimi mula demam sket2 pg tu... Aku bg mkn ubat sblm pegi taska.. Mcm biasa, mesti aku tuka diapers dia sblm kua umah... Tgk 'hasil' dia mcm cair... Takpela, bg aku mungkin tindak balas nak kuarkan panas bdn...
Ptg plak, blk dr taska kimi masih demam lg... Aku rasa dia mungkin demam sbb nak tumbuh gigi.. Kak ummi dr taska kimi kata gusi dia mcm bengkak sket... Firasat aku dikuatkan lg dgn tabiat dia yg suka menggigit dan kadang2 mengalir air liur... Tapiiiiiii.. Yg menjadi tanda tanya...dia masih cirit birit.. Mlm tu aku rasa adala 2 kali kot tuka diapers...

9/12/11 : kimi masih demam.. Tp on off.. Cirit birit dia plak mcm makin teruk.. Pg tu je 2x.. tp aku masih ingin bertahan dan yakin akan elok sendiri nanti... Anta kimi ke taska, dia mcm taknak.. Nangis melihat aku berlalu pegi.. Erm, dlm hati aku rasa dia takut kot, dia blum kenal dgn semua pembantu2 kat taska tu..tiap2 ari ada je org lain yg jemput dia kat depan taska..
Sampai kat opis, baru perasan ubat kimi ada dlm handbag aku...lupa nk masukkan dlm beg dia.. So aku pun pegi ke taska masa lunch hour... Ingatkan just bg ubat jer.. Skali kak ummi tu panggil blk masuk taska...

....bersambung ke part 2...

2 comments:

suziekuteri said...

mungkin makanan kat taska xserasi dengan kimi la kot.sebab ader kes tau makanan kat tasak xbersih....hrmm..harap2 kii sihat walafiat je eh???

yangyuyu said...

oo ini sebab nya dia kurus ye...kesian kimi, get well soon ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...