Sunday, August 23, 2009

Ramadhan Al-Mubarak

Ari ni dah ari ke-3 Ramadhan... masih belum terlambat lg nak wish Selamat Berpuasa kepada semua pembaca blog aku yg tak berapa nak ramai pun sbnarnya.. hehe... Aku harap semua dpt menjalani ibadah puasa ni dgn sebaik-baiknya yer...

Tgh seronok menyambut ramadhan ni, tetiba aku ter realize yg kemungkinan Ramadhan and raya kali ni adalah yg terakhir utk aku sbg seorg yg SINGLE... woaaahhhaaa... taun depan dah jd isteri org... uhuuu... takuttnyaaaa.... so, kene celebrate btul2 taun ni... apa yg susah sket nak dibuat kalo dah kawen, kene buat sekarang... yg aku terfikir buat masa ni:

  • nak berbuka ramai2 ngn kawan2 dan housemate aku
  • plan raya umah kawan2 secara konvoi...
  • drive sendiri balik kampung (taun depan 'org lain' plak drive.. hehe)
  • Jumpa geng2 kat batu pahat time raya sambil bergossip..hehe
  • Bergaya di hari raya.. alang2 tgh slim ni.. (sbb nanti dah kawen 'allignment' maybe lari sket.. haha)

Ok, tu je aku nak merapu ari ni... bye2..

3 comments:

SalizaKadir said...

hehe 'alignment' lari tu tak leh tahan.

ko plan kawen bila weh?

fara_poda said...

tak sure lg.. bln 6 kot... sabo yer tunggu kad aku..

tajul said...

dah nak kawin ko ek.hehe.tak sangka kita sume dah besar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...