Tuesday, April 21, 2009

Transformation of TOMOK in OIAM

21.04.2008

Kenalkah anda pada TOMOK??
Vokalis kumpulan remaja popular
suatu ketika dulu...
NEWBOYZ.. (mmg new je..bila nak old ntah)


dulu suara TOMOK sengau..bak idung disepit penyepit baju
lagu sejarah mungkin berulang mmg femes ar time tu...
ramai giler bdk pompuan suka (aku biasa jer..)



setelah lama menyepi...
TOMOK buat come back dgn join OIAM 3..
skrg ni, suara dia dah berubah..
dah makin macho.. maybe lama dia menyepi tu,
dia g betapa kat mana2 gua.. minum air embun ari2..
tu yg suara makin sedap tu..



pastu yg aku kagum kat dia ni..
dia kretif giler buat arrangement lagu...
tiap2 jumaat aku akan tertunggu2 persembahan dia...
mmg semangat je dia nyanyi..
so it is expected la kalo dia jd juara OIAM kali ni..
go TOMOK!!!




Layaaaannnnnn............

7 comments:

T@juI said...

aku pun suka dia sekarang,sampai akak aku kutuk2 aku.

fara_poda said...

haha..skrg dah ramai yg minat tomok ni... cuma yg aku tak berkenan rambut dia.. kalo bole taknak rambut camtu.. cam auuwwww.. haha.. pastu better kalo dia tukar nama... mcm rebranding.. nama dia kan sedap.. shah indrawan..

ShinZira said...

yang part tomok makin best tu aku setuju sgt2..tp bab ko kata "biasa je" time new boys femes dl aku tak brape r..hahaha
tu r time tomok mula2 msk oiam lg aku da sedar tau..konon2 chemistry...hhahhaa

SalizaKadir said...

hehe betul2..dulu pun aku tak pandang tomok tu ececeh.tapi sekarang ok la..not bad.really a transformation.sebenarnye suara dia biase je tapi dia sangat creative

fara_poda said...

haah, btul gak kan, suara dia biasa jer.. tp dia sgt2 kreatif.. maybe penyanyi malaysia skrg ni should have the abilities to create own songs.. baru bole berjaya..

FaizahJamaluddin said...

ni dia..peminat no.1 tomok, dulu, kini dan selamanya..hahhahahah...
aku mmg minat gler kat Tomok dari zaman kanak2 dia smpai la skrg....so..mmg xsalah la aku minat gler kat dia dr dlu wpun ada yg kutuk2 aku sbb minat dia...hehehhe..
finallay...

jaCq said...

aq pown minat toMok gak... hari tue jumpa kat tym square... ececehh... macho giler la!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...