Thursday, April 23, 2009

THE BIGGEST LOSER

24.04.2009

Skrg ni aku tgh follow this reality show kat HMK channel,tiap2 ari kol 7ptg..
For those yg baru 1st time dgr, rancangan THE BIGGEST LOSER ni
berkaitan dgn overweight contestants who are attempting to lose weight to vie for a cash prize.
Sapa yg loosing paaaling byk during the finale, dia la yg menang...

Mmg best la tgk bila diorg naik penimbang.. sbb bole tgk brapa pounds yg diorg dah loosing..
ader yg byk, ader yg sket.. tp for me, sket pun takpe, at least ada la pengurangan drpd diorg duk kat umah mkn cikedis sambil tgk tv..

Rancangan ni bg aku dpt memotivasikan org2 gemuk and yg hampir ke arah tu (mcm aku jer..) to have a healthy life... bukannyer org gemuk tak bole kurus, bole jer.. tp kene la usaha.. cara pemakanan kene la jaga... takde la asyik nak melantak mcm gergasi kelaparan... pastu bersenam pun penting juga.. 3x seminggu paling kurang (nasihat utk diri sendiri juga).. kalo 2 mende ni kt tak jaga.. jgn salahkan org lain kalo org lain kata anda gemuk... (wpun ejek2 org ni tak baek punya).. bg aku maybe kutukan atau ejekan org tu bole dianggap cabaran kepada anda... biar terbeliak mata diorg bila tgk anda kurus..

Here are the pictures before and after the show.. they all did very2 well..incredible!!



IF THEY CAN, SO DO YOU...

3 comments:

semut sesat said...

ckp pasal kurus..ngeri n scary!!aku cam layak masuk rancangan tu..huh..tp aku follow juge cite tu..at d end maybe jd kurus tp mental je aku tgk cara mereka BERSAING tuk menang..

fara_poda said...

sbb tgk crita ni la aku ngn zira jd semangat nak bersenam... haha.. dah start diet dah skrg ni.. sket2 la..

semut sesat said...

ko nk diet ape lg???????????perlu ke ko diet????wargggggggghhh..dunia xperlukan jelangkung beb..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...