Sunday, June 10, 2012

Novel: Cinta yang Kurasa


Tak pernah2 sepanjang berblog ni nak cerita pasal novel kan?? Nampak sgt aku ni bkn jenis suka membaca buku.. haha.. Kalo bkn buku pelajaran atau majalah2, takde nya aku rajin nak membaca di kala senggang.. Tak pernah pun bila tulis biodata kata hobi aku membaca buku.. Tapi setelah sekian lama, semalam tiba2 aku beli novel cinta.. haha.. antara faktor aku beli sbb semalam jalan2 kat the curve sambil teman husband gunting rambut, then macam takde benda nak dibeli.. Memandangkan aku ni kalo da jalan2 mesti tabiat nya wajib beli brg tak kesah apa pun, so aku pun decide beli je la novel nih.. haha.. mmg betul2 typical woman behavior...

Setelah pusing2 beberapa round kat area Novel Bahasa Melayu, aku pun belek2 dan jumpa novel ini: CINTA YANG KURASA hasil karya Anis Ayuni (glamer dia nih sbb aku penah baca novel dia tp tak ingat tajuk apa). Aku pun terus dgn yakinnya beli buku tu walaupun sebelum tu da pegang 1 novel Ramlee Awang Murshid. Aku letak balik novel RAM tu sebab rasanya belum bersedia utk membaca novel thriller setelah sekian lama tak baca novel..

So, semangat aku baca novel baru tu sebelum tido semalam.. Tapiii, baru 2 mukasurat, aku da tertido daa.. haha.. Eh2, bkn kata novel tu boring tau, aku nih yg da ngantuk sgt ditambah pula baca sambil baring.. Jadinya hari ni aku berazam utk sambung balik sekurang2 nya 1 chapter.. Nak jadikan bedtime story la konon2nya... hehe.. Nanti kalau rajin, aku bole buat review utk novel ni.. Diulang, KALAU rajin la.. haha..

p/s: faktor lain nak beli novel ni sbb beranggapan mana tau novel ni akan didramakan atau difilemkan spt novel Ombak Rindu/Bicara Hati yg pernah aku baca sebelum nih. *mode nak berlagak*

1 comment:

papa_kimi said...

poyo..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...