Wednesday, June 13, 2012

Farewell

Hari ni aku bgn tido releks jer... tak terkocoh kacah sbb ari ni tak keje... tak keje sebab aku da berhenti kerja. semalam last day... kerja baru start minggu depan...

Setahun lebih aku kat company nih.. rasa mcm sekejap jer kan?.. tapi terpaksa jugak angkat kaki... tak sanggup rasanya nak 'memperjudikan' diri sambil mengenangkan nasib apa yg akan berlakun seterusnya... macam teruk je kan?? Yaa...memang pun. Gaji aku untuk bulan may entah bila nak masuk... poket pun da kering... masing2 kat opis tu da takde motivasi langsung nak kerja... datang keje, balik keje.. KOSONG! *Tetiba dgr suara najwa latiff* . Yang ada hanyalah update pasal gosip2 terkini.
Alhamdulillah, nasib aku baik dpt kuar dari sitttu utk memulakan sesuatu yg baru di tempat baru..

Walaupun cuma setahun lebih kat situ, rasa sedih jgk bila nak meninggalkan ofismate dan geng2 lunch aku... terkenang balik bila ktorg dgn selamba pegi tgk wayang time lunch, pegi warehouse sales crocs kat ikano, sales kat jusco, jalan2 kat ikea.. bila blk ada yg buat muka selamba, ada jgk yg cuak2... haha.. seronok2! time sekolah pun aku tak seotai nih...

So untuk geng2 lunch dan ofismate yg mungkin terbaca blog aku ni, aku nak ucapkan terima kasih byk sbb sudi menjadi rakan utk berkongsi mcm2 cerita di mesyuarat tingkap.. Dan jgk byk beri tunjuk ajar pasal kerja... Pasni mesti rinduuu kat korg.. Nanti kalo ada masa bole la kt jumpa lg yer...

1 comment:

suziekuteri said...

Selamat bekerja baru poda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...