Friday, July 22, 2011

BuKu itu, aku suka

Dalam idup aku, aku rasa tak sampai 10 buah buku yg aku beli.. kecuali buku pelajaran la.. tu wajib beli.. Sbbnya aku bkn seorg yg berhobi membaca.. kalo majalah tu rajin la..

Dalam banyak2 buku yg aku beli tu.. ada 1 yg aku paaaling suka.. buku ni aku beli time pregnant dulu… tak la mahal pun.. dlm rm30+ jer.. tp sgt2 informative.. nak2 bg first time mommy mcm aku ni…

Ni la bukunyer..


Buku ni ada info pasal pregnancy siap dgn development week by week.. pastu sambung dgn baby punya progress dr start lahir sampai jd toddler…


Part yg paling best.. ada mcm2 resepi utk baby.. menarik2.. tak sabo nak try…

resepi siap ada illustration.. best kan?


idea yg bernas.. bole cuba!


comey!! nak try nanti...


p/s: aku rasa setiap bakal ibu wajib ada 1 buku pasal parenting sbg guide... takdela duk ikut ckp org2 lain tanpa asas yg btul..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...