Saturday, February 13, 2010

Masa Semakin Mencemburui..

Sejak keje tpt baru, terasa masa mcm lokek ngn aku.... terasa byk benda yg tak sempat buat... khusyuk sgt buat keje.. tak sedar jam dah sampai kol 10 malam... penat.. stress.. tu yg aku rasa.. dah lama dah tak rasa mcm ni... tp.. still mcm tak leh nak hadapi dgn baik... ada org kata, suruh berpikiran positif... yer, btul tu.. tp mcm tak termampu... hanya yg menjadi kekuatan, doa dan harapan.. juga percaya pada rezeki selepas kawen... kadang2 tertanya, adakah ini kehidupan yang aku inginkan?? jwpannya tak pasti.. tp dlm hati kuat mengatakan...bkn ini... aku patut keluar...keluar dr kepompong ni.. dunia ni luas.. byk yg bole diterokai.. bkn hanya duk depan laptop dan membuat working papers... aku rasa sangat menyesakkan.. aku ingin bebas...

2 comments:

Anonymous said...

jd butterfly.. hehe..

semut sesat said...

lame xupdate nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...