Monday, September 14, 2009

RAYA DATANG LAGI!!

tinggal beberapa hari je lagi ramadhan nk melabuhkan tirainya...
bermakna.. beberapa hari je lg nak mempertingkatkan amalan..
tp aku ni.. mcm sama jer.. haish..

tp bagi aku..compare ngn taun lepas..
taun ni lagi better la..
aku dpt menguruskan masa lebih baik..
maklumla.. taun lepas keje mcm org giler..
blk malam.. buka kat tpt klien..
tp taun ni bole blk awal giler..
4.30 dah sampai umah.. hehe..

bila ramadhan ucapkan selamat tinggal..
hari raya plak datang menjelma..
perkara penting time raya..
mestilah ber maaf-maafan
so sempena nak raya ni..
aku nak ucap...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF JIKA ADA BUAT KESILAPAN..
TERSINGGUNG PERASAAN..
TERASA HATI..
KITA MANUSIA BIASA..
TAK LARI DARI KESILAPAN..
DAN SBG MANUSIA BIASA JUGA..
AKU SEDIA MEMAAFKAN SEMUA..

HARAPAN AKU..
BIARLAH HARI RAYA NI..
HATI INI BERSIH..

3 comments:

Jalilah said...

aku pun sama poda!! Minta maaf atas segala kesalahan aku baik kata-kata or perbuatan. Hehe... Selamat Hari Raya gak!!! Jemputla datang beraya umah aku ek

fara_poda said...

Kalo ada kesempatan.. insyaAllah bole la dtg umah ko.. tgh pk plan raya camne ni..hehe.. semua org ajak raya...pening aku...

fara_poda said...

Kalo ada kesempatan.. insyaAllah bole la dtg umah ko.. tgh pk plan raya camne ni..hehe.. semua org ajak raya...pening aku...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...