Monday, March 23, 2009

Layan... Dan Sebenarnya...


oh bulan....enggan layan diriku lagi....pabila,air mata membasahi pipi...dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku....pabila,kau bersama yg lain...adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta...yang masih bersemadi untukmu...dan sebenarya ku mengharapkan...di sebalik senyuman mu itu...kau juga merindui aku...ku engganberpura pura ku bahagia...ku engganmelihat kau bersama si dia...oh ku akui cemburu....telah menular dalam diri....pabila....kau bersama yang lain....adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta......yang masih bersemadi untukmu....dan sebenarya ku mengharapkan....di sebalik senyuman mu itu....kau juga merindui aku.....pabila kau merenung matanyaku rebah,jatuh ke bumi....di saat kau benar-benar mahu pergi.....seperti ku bernafas dalam air.....adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta.....yang masih bersemadi untukmu....dan sebenarya ku mengharapkan.....di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku....oh–


lagu drpd Yuna.. bdk uitm... hebat gak budak2 uitm ni ek.. hehe.. (idung kembang tetiba).. aku suka la genre lagu camni.. elek jer.. tak yah nak mengempreng (curi ayat zira).. so bole dgr dgn tenang.. hope could hear it more..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...