Sunday, March 15, 2009

Bila nak kawin???!!!

15.03.2009- Adoii..soalan cepumas yg slalu member2 tanya bila dah lama tak jumpa...takpun time g kenduri kawen member2..kadang2 malas gak nak jwb..tp jwpan common yg aku bg.. 'lum ader rezeki lg..' Thn ni umur aku dah 24 thn.. mmg sesuai la nak berumahtangga.. org kata sdg elok la tu.. maybe sbb tu ramai member2 aku bakal melangsungkan perkahwinan tahun ni.. dah berderet da turn..maybe btul kata salah sorg member aku..fajrina (bakal kawen thn ni gak)..penyakit kawen ni biasanya berjangkit.. kalo sorg member kawen.. yg lain tu tak lama lg la tu..uik,mcm dah nak terkena kat aku je.. sbb hsmate aku pun tak lama lg nak kawen.. kalo btul alhamdulillah..hehe.. Kadang2 terfikir gak..tak baik melambat2kan mende yg baik.. tp tak semudah itu.. byk mende yg kene dipikirkan.. insyaAllah masanya akan tiba nanti.. doa2kan la yek.. :)

6 comments:

Zira said...

aku jd org yg ke 999 tya bila ko nk kawin.. mesti stress kan...maybe situation ko same dgn aku..cuma bezanye soalan tu len sket..so jgn tya aku bila nk ikut jejak langkah ko ada pakwe.sb aku pn stres gak..hehehe..

fara_poda said...

ye la tu cik zira.. nanti kalo aku dah kawin br aku bole nak push2 ko...time tu semua laki aku kenalkan kat ko... hehe...yg gendut pun bole gak...

Anonymous said...

aku nak korg sume kwen dlu
aku jd peninton pn x pe
nak tgk korg bhgia - $!L3nT pR@y3R

luvmeteddy said...

haha..kawen jgn lupe jemput aku..hehe

fara_poda said...

akan ku jemput seluruh rakyat jelata...

SalizaKadir said...

hah!termasuk aku!
aku ske g member2 kawen ni..bleh buat small gath =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...