Wednesday, October 26, 2011

Deepavali di hospital

Deepavali aku kali ini tak semeriah dulu (err.. meriah ker dulu?? derrr, meriah gak la sbb bole jln2 time cuti kan!) ... Kali ini aku berdeepavali kat wad bilik 322 Kelana Jaya Medical Centre.. Kerberadaan aku kat sini disebabkan Kimi yg demam tak baik2 selama 3 ari beserta pakej lengkap batuk dan selsema.. Doktor saspek ada jangkitan paru2 sbb pernafasan dia kencang sket... Lepas buat x-ray, mmg ada sket infection, tp tak serius la.. Doktor bagi ubat antibiotik & drip (tak reti eja) masuk melalui salur darah.. mmg kesian aku nengok kimi kene cucuk... kecik2 da kene camtu...


Tangan kiri kene masuk air, tangan kanan bole main2 lg...

Lepas 2 ari duk hospital baru ok sket.. Da tak demam.. cuma selsema+batuk tu masih ada lg.. Lepas kimi kuar hospital, mama nya plak yg demam.. adoiiii.. demam sbb bengkak susu kot.. menggigil2 aku.. first time nih.. walaupun aku pam gak kat hospital, still kene jgk bengkak susu nih.. maka percutian aku dilanjutkan sehingga ke hujung minggu.. kali ni aku demam agak serius gak sbb lambat nak baik.. bkn suhu panas, tp pening kepala yg sgt sakit ditambah dgn batuk+selsema yg menyeksakan.. huh.. mmg kuat btul penangan virus dr Kimi nih.. patutla dia pun lambat nak baik..

Da sihat sket, terus nak main...


Tatkala aku menaip post ni, aku masih selsema dan batuk2.. Da lama tak kene mcm ni.. skali kene mmg lambat baik.. sbb tu aku tak suka btul bila sakit wpun sket.. huhu.. tp redha jer la.. Nama pun ujian Allah.. Penyakit semua dtg drpd Allah, maka yg berkuasa menyembuhkannya hanyalah Allah.. Semoga Allah dpt memberi kesihatan yg baik kepada kami sekeluarga..

p/s: skrg papa nya plak ada tanda2 nak demam.. Mcm pas baton plak ek..

1 comment:

papa_kimi said...

mulut 3 segi.. haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...