Tuesday, January 25, 2011

My Wish List

Erm.. ari ni ari ke 19 aku berpantang.. dlm berpantang ni, mkn mmg tak best.. semua nya bosan.. tp aku telan jer.. so disebabkan kebosanan melampau.. mcm2 la mknan yg best2 terbayang2 kat minda aku ni... hehe.. jom kt tgk bwh ni apa yg aku teringin sgt nak mkn pas pantang nanti... hehe..

1)Strawberry Milkshake - sejuuukkk jer rasa tekak ni
2) Aiskrim - yummy
3) Pengat pisang - pisang takleh mkn time pantang..
4) Nescafe tarik - ni dr pregnant ari tu tak bole minum.. rindunya kat buih yg 'haluuusss'
5) Durian - dpt mkn sket jer time pregnant.. ni nak kene tunggu musim br dpt.. huhu
6) Puding kastard - time before bersalin sempat mkn.. tp rasa nak lg..
7) Pisang goreng - erm, pisang lg.. aku mmg suka pisang!
8) Vanilla coke - dr time pregnant takleh minum air gas.. teringin nak minum..
9) Kuih koci - susah nak dpt skrg ni.. kelapa/santan mmg takleh mkn time pantang..
10) ________ - belum terpikir lg.. hehe

Aku harap sgt dpt mkn semua ni pas pantang nanti.. erm, lebih kurang 20hari jer lg.. hehe.. sabo2..

2 comments:

Jalilah said...

wahhh... kemain, ko jangan jadi cam aku lak, after pantang masa accident dulu, i ate like a pig ok! nnt susah nak turun dah... hahahahahaha

azmil said...

mkn angin taknak ke.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...