Wednesday, October 28, 2009

Risauuu...

Erm... ari2 sblm tido.. byk mende aku pk kan.. itu.. ini... kerisauan sentiasa ada dlm pikiran aku... first pasal kawen....byk mende nak kene siapkan....tp 1 mende pun tak buat lg... pastu pasal keje... nak keje kat mana nanti.. kalo plan aku nak sambung master tak kesampaian.. apa aku nak buat... kalo terpaksa menganggur..bole ke aku survive financially.. oh tidaaaaakkkkk!!! huhu.. not to say im not positive thinking.. but all those uncertain things really bother me...

kadang2 terpk... rupanya idup aku baru skrg ni rasa cam mencabar sket.. dl.. time blaja.. semua mende mcm according to plan... semua cam ok jer... pas pmr, masuk mrsm... pas spm plak..terus dpt sambung diploma n degree kat uitm (tanpa susah payah pk nak amik course apa, nak cr scholarship-thanks to pihak mrsm, i must say).... kat uitm plak cam senang jer... dpt duk hostel (takyah pk nak cr umah sewa), mkn pun senang..murah... so nothing much i have to think about.. just study jer.. tp pas abis blaja.. baru la mcm2 cabaran tu datang.. everything is on me... aku yg buat pilihan tu sendiri...

anyway, hope everything should be ok... tawakal jer la... just get ready...huhu... (ayat pujuk diri sendiri)..

6 comments:

T@juI said...

sabar ek,layari hidup dengan tabah :)

SalizaKadir said...

believe it or not that's how life works.

aku pun mengalami benda yang sama.
but one thing to remember is semua dugaan ni MESTI ada jalan penyelesaian.so be tough.

fara_poda said...

thanks guys... semoga ilang kerisauan ini.. huhu

fajryn said...

ini la hidup..makin dewasa kite makin byk dugaan n cabaran..everthg we have to settle on our own...sumtime ppl just give ideas.. we decide it,so we must face bravely...=). Tp kdg2 jgn pk terlalu byk..let it be...hehe..org kate 'que sera sera'..haha. semoga tabah selalu eh poda=)

semut sesat said...

kekadang rasa nk salahkan MARA..bila terlalu pamper ank2 emas mereka, jd mcm haru biru bila keluar dr kandang..abis blaja,bila kena buat decision sendiri,rupanya masa itu baru rasa kita berdepan dengan 'hidup'...selamat tempuh segala...usaha!!

fara_poda said...

betul erin... aku sokong!! only now rasa cabaran tu byk.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...